कथा StoRy

एकताका एक चीती र एक हात्ती एक जंगलमा बस्थे। चीती र हात्ती एकअर्काको साथी थिए। उनीहरूले एकअर्कालाई सहयोग गर्थे र एकअर्कासँग खेल्थे।

एक दिन, उनीहरूले एक नदी तिर गए। नदीमा पानी धेरै थियो। हात्तीले चीतीलाई भन्यो, "चीती, तिमी नदी लाम्ग्न चाहन्छौ?" चीतीले भन्यो, "हो, हात्ती, म नदी लाम्ग्न चाहन्छु। तर मलाई तिम्रो सहयोग चाहिन्छ।" हात्तीले चीतीलाई आफ्नो सुँडमा बसाउनुभयो र नदी लाम्ग्न थाल्यो।

जब उनीहरू नदीको बीचमा पुगे, एक बडो तरंग आयो। तरंगले हात्तीलाई चोट पुर्यो र उसको सुँडबाट चीती फर्कियो। चीतीले चिलाए, "हात्ती, हात्ती, मलाई बचाउ!" हात्तीले चीतीलाई खोज्न थाल्यो, तर उसले चीतीलाई देख्न सकेन।

चीती नदीको पानीमा डुब्न लाग्यो। उसलाई लाग्यो कि उसको अन्त्य हुन लागेको छ। उसले आफ्नो साथी हात्तीलाई सम्झेर रोए। तर उसले आशा नछोडे। उसले आफ्नो साहस जोडेर पानीबाट बाहिर निस्क्ने प्रयास गर्यो।

अन्तमा, उसले एक बोटमा पुगे। बोटमा एक मानिस थियो। मानिसले चीतीलाई देखेर हेर्नुभयो। उसले चीतीलाई आफ्नो हातमा लिएर बोटबाट बाहिर निकाल्यो। उसले चीतीलाई एक पत्रमा राखेर सुखाउनुभयो।

चीतीले मानिसको कृपालाई धन्यवाद भन्यो। मानिसले चीतीलाई नदीको अर्को तिर लैजानुभयो। त्यहाँ, उसले आफ्नो साथी हात्तीलाई भेटे। हात्तीले चीतीलाई देखेर खुसी भयो। उसले चीतीलाई आलिङ्गन गरेर माफी माग्नुभयो। उसले भन्यो, "चीती, म धेरै दुःखी छु। मलाई माफ गर। म तिमीलाई बचाउन सकिन।" चीतीले हात्तीलाई भन्यो, "हात्ती, तिमीलाई माफी माग्नु पर्दैन। तिमीले तिम्रो राम्रो गर्यौ। तिमी मेरो सबैभन्दा राम्रो साथी हौ।"

चीती र हात्ती एकअर्कालाई खुसी खुसी हेर्नुभयो। उनीहरूले एकअर्काको मित्रतालाई गर्वले सम्झे। उनीहरूले जंगलमा फर्कि गएर आफ्नो जीवन खुसीखुसी बिताउनुभयो।
   
   
```

                                    धन्यवाद    

Comments

Popular posts from this blog

NEPALI TYPYING KA KHA IN PREETI FRONT